دریافت سامسونگ واچ شما و ارایه رسید تعمیرات از نمایندگی تعمیرات هراه ایرانیان . پس از دریافت دستگاه رسید شما توسط سیستم ما صادر گردیده و شما میتوانید از طریق رسید و کد دریافت شده در رسید تعمیرات دستگاه خود را پیگیری نمایید.
پس از دریافت دستگاه شما و بررسی و عیب یابی های اولیه با مشتری تماس گرفته ،هماهنگی لازم انجام شده و اعلام هزینه میشود و در صورت نیاز به تعویض قطعه به شما گفته خواهد شد . در خصوص مسئله اعلام هزینه و عیب یابی در بیشتر موارد ایرادات دستگاه و یا هزینه تعمیر در همان زمان حضور مشتری در مرکز اعلام میشود (بستگی به میزان خرابی دستگاه و میزان خلوتی واحد تعمیرات دارد ) . و همچنین هنگام اماده شدن دستگاه و تحویل ان به مشتری با وی تماس گرفته و همانگ میشود در برخی موارد ایراد دستگاه مشخص نمیشود و نیاز به بررسی و زمان بیشتری برای عیب یابی و اعلام ان به مشتری میباشد که حداکثر تا 48 ساعت کاری ایراد مشخص شده و با مشتری تماس گرفته و هماهنگی لازم صورت میگیرد . اکثر موارد تعمیرات دستگاه حداکثر تا 48 سال کاری تعمیر میشوند و حدود 20 درصد از موارد برای تعمیر نیاز به مدت یک هفته ای برای تعمیر دارند .پیشنهاد میشود برای بررسی های اصولی ، انجام تعمیرات دقیق تر و ارائه هرچه بهتر خدمات به شما عزیزان بهتر است از عجله برای دریافت دستگاه خودداری نمایید.
پس از دریافت دستگاه و انجام هماهنگی های لازم با مشتری و اعلام هزینه برآوردی ، گوشی شما به بخش تعمیرات تخصصی مربوطه منتقل شده و توسط حرفه ای ترین کارشناسان ما تعمیر میشود .و جهت تماس بخش پذیرش با مشتریان برای اعلام اماده بودن گوشی انتقال داده میشود.
لازم به ذکر است مرکز تعمیرات تخصصی همراه ایرانیان دارای گارانتی تعمیر است . پس از دریافت دستگاه تعمیر شده شما از مرکز از روز دریافت تا یک ماه گارانتی تعمیر داشته و مشکلات پیش آمده در این زمینه را پاسخگو میباشد.